Učenci naše šole smo imeli v petek, 26. aprila, naravoslovni dan na tematiko zavedanja o podnebnih spremembah.
Prvo šolsko uro smo poslušali šolski radio in obnovili znanje o dogodkih iz druge svetovne vojne, ko je bila ustanovljena Osvobodilna fronta. Prvi maj, praznik dela, pa obeležuje dogodke s konca 19. stoletja, ko so se ameriški delavci organizirano združevali in zahtevali svoje pravice, med drugim tudi osemurni delavnik.
Peš smo odšli do kulturnega doma na Izlakah, kjer smo si ogledali predstavo To smo mi, najstniki, LOL. Pripravili so jo učenke in učenec izbirnega predmeta gledališki klub. Govori o vsakdanjem življenju najstnikov in njihovih težavah.
Učenci 7. b smo se po malici lotili reševanja učnih listov v angleščini, ostali razredi pa so imeli različne aktivnosti na temo varovanja okolja.
Osmošolci so ta teden v šoli izdelali semenske bombe iz gline. Vanje so nasuli zemljo in semena medovitih rastlin (meta, melisa, ognjič, bazilika), ki odganjajo tigraste komarje. Šli so na krožno pot, ki so jo pripravili učenci turističnega krožka. Vodila jih je od Medijskih toplic prek Medijskega gradu nazaj do šole.
Zadnjo šolsko uro smo imeli že tradicionalen Tek podnebne solidarnosti. Učenci smo prejeli listke in tekli ali hodili več krogov po športnem stadionu. Glavni namen tega teka je, da ljudje tečejo v solidarnosti do ljudi v Afriki, ki jih posledice globalnih podnebnih sprememb najbolj prizadenejo, čeprav so s svojim načinom življenja najmanj prispevali k njim. Ob tem s pretečenimi kilometri gradimo kroge solidarnosti okoli planeta Zemlja (dolžina ekvatorja je 40.075 km). Učenci smo se dobro počutili, ker smo vedeli, da to počnemo za dober namen, druženje na zadnji predpočitniški dan pa nas je navdalo z veseljem. Število pretečenih kilometrov bomo objavili po natančnem štetju.
Katja Trebušak, Neja Brodar in Čarna Berk, 7. b